Hogyan tudok a webshopon rendelést leadni?
- Kattintson a Webshop menüpontra és válasszon ki egy tetszőleges termék kategóriát, majd a megvásárolni kívánt terméket. Kattintson a "Kosárba" gombra.
- A "VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gombra kattintva további termékeket tehet a kosarába.
- A "KOSÁR MEGTEKINTÉSE" gombra kattintva pedig befejezheti a vásárlást.
- A regisztráció nem kötelező, van lehetőség vendégként való vásárlásra is.
- Vendégként vásárlás esetében adja meg személyes és számlázási adatait, válasszon fizetési módot, válassza ki az átvétel dátumát, majd válasszon átvételi módot.
- Ha már regisztrált webshopunkon, kattintson a "VÁSÁROLTAM MÁR ITT, BELÉPEK" gombra, majd adja meg email címét és jelszavát. Ezután a rendszer automatikusan kitölti korábban megadott adataival az űrlapot. Kérjük ellenőrizze le adatait, válasszon fizetési módot, válassza ki az átvétel dátumát, majd válasszon átvételi módot.
- A "A Megrendelésem” gomb megnyomásával elfogadom az Általános szerződési feltételeket" szöveg és a "Az Adatkezelési tájékoztatóban leírtakat elolvastam, megértettem és elfogadom" szöveg mellett található mezőt pipálja ki, majd kattintson a "MEGRENDELEM" gombra.
- A beérkezett rendelésről automatikusan küldünk egy emlékeztető e-mailt. Ez azt hivatott jelezni, hogy rendelése beérkezett hozzánk. Amennyiben ezt a visszaigazoló e-mailt nem kapja meg pár órán belül sem, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: webshop@implantplaza.hu
Rendelés átfutási ideje:
- A webshopon keresztül érkező rendeléseket a megrendelés napját követő második napon tudjuk leghamarabb teljesíteni. Egyes termékek esetén a rendelés teljesítésének határideje hosszabb, ezt az információt minden esetben feltüntetjük az adott termék adatlapján.
- Hétvégére és ünnepnapokra sajnos nem áll módunkban rendelés teljesítést vállalni. Így a pénteken leadott rendeléseket leghamarabb a következő munkanapon tudjuk teljesíteni.
FIGYELEM!
- Amennyiben a "Készpénz" fizetési módot választotta, átvételkor már sajnos nem áll módunkban más fizetési módot elfogadni (bankkártyával ekkor már nem lehet fizetni)!
- A webes rendelések fizetésénél sajnos nem áll módunkban Törzsvásárlói kártyát, Ajándékkártyát, SZÉP kártyát, Erzsébet utalványt elfogadni!
- Megrendelésével kapcsolatos kérdés, esetleges reklamáció esetén kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
- Ha a rendelése nem teljesíthető (elfogyott a készletünkből és nem is tudjuk beszerezni), erről e-mailben értesítjük.